varning för långt inlägg

#fuck#school#love#life
Har kommit fram till att livet nog är ganska bra ibland. Iår går jag sista året i högstadiet och måste kämpa för att få ett bra avgångsbetyg så att jag slipper in i gymnasiet. Har jag klarat av 8 år i grundskolan så klarar jag nog av detta också. Har dessutom några saker att se fram emot just nu som gör att min vardag blir lite bättre.
 
Gorgeous Eyes Shine Suicide.
 
På måndag ger jag piercandet en andra chans. Piercaren är tillbaka på måndag och vi ska åka in till stan och få min septum gjord. Är nervös men också så himla glad eftersom detta är något jag velat en längre tid.
 
❤❤❤❤
 
På min 15-års dag ringde pappa och sa att jag får välja en valfri stad i europa som vi skulle åka till för 3 dagar. Jag bestämde mig för London så London it is någon gång i oktober. Detta längtar jag också till extremt mycket, hoppas att jag får lite inspiration till att börja fotografera igen när jag är där.
 
Copenhagen. Denmark.
 
Varje sommar åker min mamma, jag och min syster till Danmark för att hälsa på släkt men denna sommaren hade vi inte tid med det och därför åker vi dit på höstlovet istället. Vi brukar bo i Ålborg eftersom min mormor & morfar bor där men nu ska vi vara i Köpenhamn så det blir ju också himla roligt att se den staden. Mindre roligt är att jag inte kommer träffa Sofie & Mathilde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0