Dag 9: skriv 2 saker du önskar att du kunde göra

Har svårt att komma på saker jag önskar att jag kunde göra eftersom jag kan nästan allt. Nej skoja finns så mycket jag velat kunna.
 
1. Skriva på danska. Eftersom hälften av min släkt bor i Danmark och jag inte träffar dem ofta hade det varit bra för mig att kunna skriva på danska så jag iallafall lite skulle kunna ha kontakt med vissa. Klart dem förstår ifall jag skriver på svenska men iallafall. Vill lära mig skriva på danska.
 
2. Flyga. Kanske låter töntigt men fatta vad smidigt att bara kunna flyga. Alltså nu menar jag inte flyga ett flygplan utan sväva i luften eller hur jag ska förklara. Ja det hade nog varit ganska bra.
Såg nyss klart ett avsnitt Breaking Bad och ska nu "sova"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0