Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma

1. När jag och Victoria åt maskrosblad. Det var ganska äckligt men kommer aldrig glömma det
 
2. När jag träffade Sofie och Mathilde. En av dom bästa dagarna i mitt liv. Åh så bra dom är.
 
 
3. När jag skulle flytta till Pargas och kom hit första dagen. Var himla besviken pga trodde här bodde relativt många människor men det såg mest dött ut..
 
4. När mamma efter att jag så länge tjatat äntligen går med på att jag får pierca mig.
 
 
Har ju såklart massa minnen jag aldrig kommer glömma men räknade bara upp de 4 som nu dök upp i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: vicko

<3 :3

2013-09-04 @ 20:02:55
URL: http://viky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0