Dag 6: skriv 5 saker du gör varje dag

Finns så många saker jag gör varje dag utan att tänka på det men ska försöka lista upp 5 saker nu.
 
1. Kollar mobilen många gånger varje dag. Det första jag gör när jag vaknar är att kolla mobilen och samma sak innan jag lägger mig.
 
2. Lyssnar på musik varje dag också. Somnar t.ex. lättare ifall jag lyssnar på något.
 
3. Jag skrattar nog varje dag också. Minst en gång per dag. 
 
4. Kollar tumblr. Måste kolla tumblr minst en gång per dag. Det är en vana.
 
5. Detta kan låta himla egoistiskt men jag kollar mig själv i spegeln flera gånger per dag. Är så pass utseende fixerad när det gäller mig själv. Gillar inte det jag ser men måste ändå kolla att jag typ inte har målfärg i ansiktet eller att någon råkat raka mig skallig. Idk men så är det bara. 
Hade ni klarat av en dag utan att veta hur ni såg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0