Konfirmerad

Idag blev jag konfirmerad som antagligen alla de som läser min blogg visste, men säger det ändå för har inget bättre att blogga om. Efter kyrkan kom min släkt hit och det var ganska trevligt. Sedan kom Victoria hit också och vi lackade naglarna och var allmänt konstiga (ok jag var normal och hon var knäpp). 
Om någon är intresserad av att se presenterna jag fick så kan jag fixa ett inlägg om det, bara att säga till. Kan iallafall säga att jag fick en ny laptop av pappa så bloggar infrån den nu. Har inga bilder här såå får bli bildlöst inlägg. FÖRRESTEN, KLICKA HÄR SÅ HÄNDER NÅGOT COOLT.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Laga bilder på de som du fick :)

Svar: okidoki ska bli! :D
None None

2013-05-20 @ 17:14:31
URL: http://caamihstyle.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0