Lista med frågor

Åkte buss till pappa idag och han hämtade mig med motorcykel från busstationen och sedan åkte vi vidare med bil till stugan och nu ska jag gå in före jag blir uppäten av mygg.
 
Hur gammal är du? 14, eller ja 15 om ca 2 månader
Hur gammal känner du dig? Varierar mellan 5-14 år ungefär...
Vad har du gjort idag? Vaknat, duschat, packat, åkt buss, åkt motorcykel, åkt bil, ätit, longboardat, åkt båt 
Vilken film såg du senast? Minns inte, senaste tv serien var iallafall skins
Är du besatt av något? Musik, oboy, min iPhone, syre.
Beskriv platsen du sitter på just nu? Kall, massa myggor, är omringad av träd ungefär.
När vaknade du idag? Första gången halv 8 ungefär men somnade om och blev väckt halv 10.
Vilken är din favorithögtid och varför? Julen, julen är alltid mysig ju.
Vad lyssnar du på just nu? Nått konstigt ljud från pappas iPadliknandesak
Har du brutit ett ben? Varje dag tyvärr..nej har aldrig brutit ett ben
Hur går du helst klädd? går helst naken men måste jag ha kläder så typ..vad som helst förutom kjol/klänning
Vad sa du senast? oj
Vad har du i dina fickor? fem stolar, min lillasyster, en vattentät cykel. Nej men har tomma fickor.
Vad köpte du senast? en bikini
Hur många gånger har du flyttat? vet inte faktiskt, rätt många gånger
Vad åt du till frukost? amerikanska plättar
Vart lägger du telefonen när du sover? i sängen någonstans
Är du blyg? jaa i början med nya människor men sedan när man lär känna mig kan jag inte vara tyst.
Vad heter du i andranamn? Philippa. 
Har du finskt ursprung? till hälften ja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0