Dag 4: skriv 7 saker du är rädd för

Gör detta nu på morgonen eftersom jag inte kommer blogga ikväll. 
 
1. Jag är rädd för att jag som vuxen inte kommer hitta något yrke som intresserar mig och att jag kommer bli typ..städare.
 
2. Jag är rädd för att få glasbitar in i typ fötterna. Det gör så himla ont och usch.
 
3. Jag är rädd för att faila 9an och inte slippa in på gymnasiet.
 
4. Jag är rädd för att någongång bli diagnostiserad (vet inte ens vad det heter men det där lät nästan rätt) med någon farlig sjukdom. 
 
5. Jag är rädd för att förlora någon som betyder mycket för en.
 
6. Jag är rädd för framtiden. Hur jag ska kunna klara av att leva ensam och ta hand om mig själv. Hur jag ska klara av att få ett jobb. Hur jag ska klara av  att få pengar. Liksom wäh framtiden skrämmer mig rejält.
 
7. Jag är rädd för fåglar typ. Liksom tänk att en stor fågel skulle attackera en med sin näbb fatta hur ont det hade gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0