Dag 3: skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies

Åh hjälp vad svårt detta är eftersom jag inte direkt har någon "hobby". Men jag ska försöka mitt bästa.
 
1. Förut tog jag trumlektioner men slutade sedan en tid efter att vi skaffat eltrummor, nu har vi dock skaffat vanliga också och har börjat spela lite igen. Så man kan väl säga att det är något jag är intresserad av.
 
2. Jag är intresserad av konst i olika former. T.ex. att rita och fotografera är något jag länge haft som intresse. Har tyvärr inte haft någon motivation så har inte rört min kamera på en väldigt lång tid.
 
PETTALA: heinäkuu 2013
 
3. Jag är intresserad av att åka longboard. Tycker att det är himla roligt och dessutom blir man så glad när man märker hur snabbt man blir bättre på det.
 
 
 
okej ungefär här kom jag inte på något mer att skriva så kör på saker jag VARIT intresserad av och haft som hobby. ber om ursäkt för det.
 
Dance!
 
4. Har dansat några år av mitt liv och tycker det är himla roligt. Jag slutade dansa eftersom jag inte hade tid att två gånger i veckan åka in till Åbo. Det blev helt enkelt för stressigt. Hade gärna börjat igen.
 
5. Webbdesign. Förut älskade jag att designa bloggar och sitta och hålla på i photoshop. Min motivation till det dog så jag håller tyvärr inte på med det längre.
 
Cute!
 
6. Nailart. Det kan låta himla töntigt ja jag vet men förut kunde jag verkligen spendera lång tid på att sitta och fixa mina naglar. Det håller jag iofs på med ännu ibland. Mycket mer slarvigare än förr.
 
ok nu tog det verkligen slut. Kommer inte på någonting mera. FÖRLÅT. Kan lägga till saker senare ifall jag kommer på något.
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Tack <3

2013-08-30 @ 19:58:32
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0