Dag 2: skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv

Förlåt för sent inlägg igen men vårat wifi har inte fungerat så har inte kunnat fixa det föräns nu. 
 
 
1. Jag skulle vilja rädda en människas liv. Spelar ingen roll hur jag skulle göra det. Bara rädda en människas liv på något sätt. 
 
2. Jag skulle vilja resa med någon person som betyder mycket för en och upptäcka nya ställen och träffa nya människor.
 
 
3. Jag vill vara nöjd med mig själv. Bygga upp ett bra självförtroende och självkänsla. Acceptera mig själv.
 
4. Jag vill gå på massa olika konserter. Ex. Ed Sheeran, Paramore och you me at six.
 
cuntagi0us-minds:

v
 
5. Jag vill sätta mig i en bil och köra så långt jag bara orkar. Helst i något land jag aldrig varit i förut.
 
6. Jag vill hitta någonting som jag tycker jag är bra på.
 
boysemen:

ok i will
 
7. Jag vill skaffa en lägenhet utomlands med någon annan.
 
8. Jag vill skaffa en betydelsefull tatuering.
 
9. Jag vill lära mig ett främmande språk så att jag kan kommunicera med folk på det språket.
 
 
Update: wifi försvann så fick dela internet med iPhonen. Får se om detta ens läggs upp nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

sv: Åh vad skönt att det inte är så mycket. Bor du i Finland eller? :)

2013-08-29 @ 20:32:50
URL: http://www.nattstad.se/jennykarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0