Dag 1: skriv 10 saker om dig

Okej då kör jag igång med listan. Först ut är att skriva 10 saker om mig själv. Blev lite sent tyvärr.
 
1. Jag är halvdansk. För de som inte vet så är min mamma född och uppvuxen i Danmark men flyttade sedan hit till Finland som vuxen och träffade min pappa. Hela min släkt från mammas sida bor alltså i Danmark och sedan jag var riktigt liten har vi besökt Danmark minst 1 gång mer år.
 
2. Jag är väldigt kräsen när det gäller mat. Jag dricker t.ex. inte mjölk, gillar inte skinka, ogillar julmat.
 
flihrty:

☆ gypsy/indie blog ☆
 
3. Jag har himla varierande musiksmak. Byter ungefär favoritband varje månad. Min musiksmak går i perioder.
 
 
4. Jag älskar att prata men är egentligen världens blygaste tills man lär känna mig. Hatar även att prata inför massa personer.
 
5. Jag bryr mig ganska mycket om andra människors åsikter angående mig. Tänker hela tiden saker som "men tänk om hen hatar mig" "tänk om folk tycker jag är jobbig" osv. Vilket jag stör mig på själv.
 
 
6. Jag kan inte stå stilla när jag pratar i telefon. Måste liksom gå runt eller göra något annat under tiden. Kan inte bara sitta stilla.
 
7. Jag är egentligen rolig men bara dålig på att uttrycka mig rätt typ. Tänker liksom en sak men när jag säger det högt förstår ingen för jag är sämst på att förklara osvosvosv.
 
 
8. Jag älskar att sova. Skulle kunna sova i flera dagar om jag hade haft möjlighet till det.
 
 
9. Jag är beroende av tumblr. Brukar gå in på min egen bara för den är så fin.
 
10. Jag hatar att räkna upp saker om mig själv pga är ganska ointressant och slarvar alltid mot slutet. Som ni kanske märkte nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

intressant inlägg :D

2013-08-30 @ 14:36:34
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0